תקנון הזמנת יאכטה בחו"ל

שירות ייצוג ויעוץ השכרת יאכטות ותמיכה

החברה פועלת כמייצגת מטעם הלקוח מול חברות השכרת היאכטות השונות. החברה תספק ללקוח ייעוץ מקצועי בכל הקשור לתכנון ההפלגה, בחירת היאכטה המתאימה, מסלולי הפלגה, ביטוח וטיפול בכל ההיבטים הלוגיסטיים אל מול חברת ההשכרה.

ההשכרה עצמה מתבצעת בין הלקוח לחברות היאכטות במישרין ובהתאם לתנאי חברת ההשכרה והחוזה שנחתם בינה לבין הלקוח..

דרך הים תבהיר כי היא אינה לוקחת חלק בעיצוב תנאי ההסכם בין הלקוח לחברת ההשכרה ואינה אחראית להם.

החברה תעניק ללקוח את השירותים הבאים:

– תכנון מסלול מותאם אישית: החברה תספק ללקוח תדריך מקיף הכולל מפות דיגיטליות והמלצות מפורטות לבניית מסלול הפלגה, בהתאם להעדפות הלקוח וניסיון בן ה-25 שנים של החברה.

– ייצוג מול ספקי השירות: החברה תייצג את הלקוח מול חברת השכרת היאכטות, ותטפל בכל ההתכתבויות והסידורים הנדרשים לפני, במהלך ואחרי ההפלגה יחד עם זאת, כפי שהובהר ההתקשרות נעשית במישירין בין הלקוח לחברת השכרת יאכטות והחברה אינה צד לה.

– ביטוח אחריות מקצועית: החברה מחזיקה בביטוח אחריות מקצועית במקרה של טענות או תביעות הקשורות לשירותים שהוענקו על ידה ללקוח. החברה ממליצה ללקוח לערוך את כלל הביטוחים הנדרשים לצורך פעילותו בארץ היעד.

תנאי תשלום

עם אישור ההזמנה, יש לבצע את התשלום באחת מהדרכים המפורטות מטה בהתאם לתנאי התשלום הבאים:

– העברת מלוא התשלום במעמד אישור ההזמנה.

– 50% במעמד אישור ההזמנה, ו-50% נוספים 60 יום לפני ההפלגה בתוספת 100 € דמי טיפול והעברה.

אפשרויות תשלום

– אשראי עד 6 תשלומים ללא ריבית

– העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק שלנו.

  • שקלי:
    • בנק הפועלים
    • דרך הים שייט בע"ם
    • סניף – 772
    • מס חשבון – 33643
  • באירו:
    • Via Maris Ltd
    • בנק הפועלים – סניף 772
    • מס’ חשבון 33643
    • IBAN IL73-0127-7200-0000-0033-643
    • SWIFT: POALILIT
  • אנא העבירו אלינו צילום מסך של האסמכתא לטובת המשך מעקב של מחלקת החשבונות.

– מזומן (עד 6,000 ש"ח) או צ'ק ניתן במשרד דרך הים בהרצליה.

מדיניות ביטולים זיכויים והחזרים

תנאי כוח עליון: התשלום מזוכה או בר שימוש בפעילויות חברת ההשכרה בחו"ל במקרים בהם הוכח כי כתוצאה מתקנות ממשלתיות,  של מדינת ישראל או של ארץ היעד או חסימת דרכי תחבורה לא תאפשרנה קיום ההפלגה והכל בכפוף לתנאי ההסכם בין הלקוח לחברות ההשכרה.

במצב בו הלקוח מבקש לבטל את ההזמנה ובכפוף לתנאי ההסכם בין הלקוח לחברת ההשכרה, דרך הים מתחייבת לסייע ככל יכולתה על מנת לפעול מול חברות ההשכרה בניסיון לשכור את היאכטה שהזמנתה בוטלה עבור לקוח אחר. במידה והדבר יתאפשר ובכפוף לתנאי ההסכם בין הלקוח לחברת ההשכרה וקבלת החזר כספי בפועל מחברת ההשכרה, החברה תשיב  את מלוא תהסכום שנתקבל מחברת ההשכרה לידי הלקוח, למעט דמי טיפול בסך 150 € שיוותרו בידה.

– בכפוף לתנאי ההסכם בין הלקוח לחברת ההשכרה וקבלת החזר כספי ממנה בפועל, במקרה של ביטול עד 90 יום לפני תחילת ההשכרה (תחילת מועד ההפלגה), הלקוח יקבל החזר כספי בהפחתת 30% מסך ההזמנה + 150 € דמי טיפול שיוותרו בידי החברה.

– בכפוף לתנאי ההסכם בין הלקוח לחברת ההשכרה וקבלת החזר כספי ממנה בפועל, במקרה של ביטול בין 89 יום עד 60 יום לפני תאריך תחילת ההשכרה, הלקוח יקבל החזר כספי בהפחתת 50% מסך ההזמנה + 150 € דמי טיפול שיוותרו בידי החברה.

– במקרה של ביטול החל מ 59 יום לפני מועד ההשכרה ועד מועד ההפלגה, ישלם הלקוח את הסך הכולל של ההזמנה ללא החזר כספי.

– תנאי שינוי מועד ההשכרה – מכל סיבה שהיא, הם התנאים שחברת ההשכרה קובעת בהסכם ההשכרה בינה לבין הלקוח, והלקוח מחוייב לפעול על פיהם .

אחריות הלקוח

– קבלת היאכטה מותנית בהצגת רישיון שיט מקורי ובתוקף, בנוסף לדרישות נוספות אשר יכולות להגיע בהתאם לדרישות המדינה ביעד או דרישות חברת ההשכרה בהתאם לתנאי ההסכם בינה לבין הלקוח.

– על הלקוח לשמור על היאכטה והציוד המצוי בה במצב תקין כמו בעת קבלתה.

– על הלקוח לפעול בהתאם להוראות הבטיחות בכלל ובמדינה היעד בפרט.

– על מנת ליהנות משירותי התמיכה והליווי גם במהלך ההפלגה, על הלקוח לעדכן את החברה במצבים בהם הוא אינו שבע רצון משירות חברת ההשכרה בזמן אמת והחברה תעשה כמיטב יכולתה לפעול אל מול חברת ההשכרה ולסייע ללקוח והכל בכפוף לתנאי ההסכם בינו לבין חברת ההשכרה.