תקנון הזמנת יאכטה בחו"ל
שירות ייצוג ויעוץ השכרת יאכטות ותמיכה
החברה פועלת כמייצגת מטעם הלקוח מול חברות השכרת היאכטות השונות. החברה תספק ללקוח ייעוץ מקצועי בכל הקשור לתכנון ההפלגה, בחירת היאכטה המתאימה, מסלולי הפלגה, ביטוח וטיפול בכל ההיבטים הלוגיסטיים. ההשכרה עצמה מתבצעת בהתאם לתנאי חברת ההשכרה והחוזה שנחתם בינה לבין הלקוח.
החברה תעניק ללקוח את השירותים הבאים:
– תכנון מסלול מותאם אישית: החברה תספק ללקוח תדריך מקיף הכולל מפות דיגיטליות והמלצות מפורטות לבניית מסלול ההפלגה, בהתאם להעדפות הלקוח וניסיון בן ה-25 שנים של החברה.
– ייצוג מול ספקי השירות: החברה תייצג את הלקוח מול חברת השכרת היאכטות, ותטפל בכל ההתכתבויות והסידורים הנדרשים לפני, במהלך ואחרי ההפלגה.
– ביטוח אחריות מקצועית: החברה מחזיקה בביטוח אחריות מקצועית במקרה של טענות או תביעות הקשורות לשירותים שהוענקו על ידי הלקוח.
תנאי תשלום
עם אישור ההזמנה, יש לבצע את התשלום באחת מהדרכים המפורטות מטה בהתאם לתנאי התשלום הבאים:
– העברת מלוא התשלום במעמד אישור ההזמנה.
– 50% במעמד אישור ההזמנה, ו- 50% נוספים 60 יום לפני ההפלגה בתוספת 100 € דמי טיפול והעברה.
אפשרויות תשלום
– אשראי עד 12 תשלומים ללא ריבית
– העברה בנקאית ישירות לחשבון הבנק שלנו:
– שקלי
בנק הפועלים
דרך הים שייט בע״מ
סניף- 772
מספר חשבון- 33643
– אירו:
Via Maris LTD
בנק הפועלים
סניף- 772
מספר חשבון- 33643
IBAN IL73-0127-7200-0000-0033-643
SWIFT: POALILIT
– אנא העבירו אלינו צילום מסך של האסמכתא לטובת המשך מעקב של מחלקת החשבונות
– מזומן (עד 6,000 ₪) או צ׳ק ניתן במשרד דרך הים בהרצליה.
מדיניות ביטולים זיכויים והחזרים
תנאי כוח עליון: מלוא התשלום מזוכה או בר שימוש בפעילויות חברת ההשכרה בחו״ל במקרים בהם הוכח כי כתוצאה מתקנות ממשלתיות, של מדינת ישראל או של ארץ היעד או חסימת דרכי תחבורה לא תאפשרנה קיום ההפלגה. במצב בו לקוח מבקש לבטל את ההזמנה, דרך הים מתחייבת לעשות כל הניתן על מנת לשכור את היאכטה שהזמנתה בוטלה על ידי לקוח אחר. במידה והדבר יתאפשר, החברה תשיב את מלוא תשלום הלקוח, למעט דמי טיפול בסך 150 € שיוותרו בידה.
– במקרה של ביטול עד 90 יום לפני תחילת ההשכרה (תחילת מועד ההפלגה), הלקוח יקבל החזר כספי בהפחתת 30% מסך ההזמנה + 150 € דמי טיפול שיוותרו בידי החברה.
– במקרה של ביטול בין 89 יום עד 60 יום לפני תאריך תחילת ההשכרה, הלקוח יקבל החזר כספי בהפחתת 50% מסך ההזמנה + 150 € דמי טיפול שיוותרו בידי החברה.
– במקרה של ביטול החל מ 59 יום לפני מועד ההשכרה ועד מועד ההפלגה, ישלם הלקוח את הסך הכולל של ההזמנה ללא החזר כספי.
– תנאי שינוי מועד ההשכרה- מכל סיבה שהיא, הם התנאים שחברת ההשכרה קובעת בהסכם ההשכרה, והחברה מחוייבת לפעול על פיהם.
אחריות הלקוח
– קבלת היאכטה מותנית בהצגת רישיון שיט מקורי ובתוקף, בנוסף לדרישות נוספות אשר יכולות להגיע בהתאם לדרישות המדינה ביעד או דרישות חברת ההשכרה.
– על הלקוח לשמור על היאכטה והציוד המצוי בה במצב תקין.
– על הלקוח לפעול בהתאם להוראות הבטיחות.
– על מנת ליהנות משירותי התמיכה והליווי גם במהלך ההפלגה, על הלקוח לעדכן במצבים בהם הוא אינו שבע רצון משירות חברת ההשכרה בזמן אמת.